دانلود فیلم مراسم انتخاب بهترین های سال فوتبال آسیا ۲۰۱۵

بهترین های سال فوتبال آسیا ۲۰۱۵, برای دانلود فیلم به پایین صفحه مراجعه کنید.

مراسم انتخاب بهترین‌ های سال آسیا در سال ۲۰۱۵ در دهلی‌ نو در کشور هند با حضور اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا از جمله علی کفاشیان، نایب رئیس AFC برگزار شد که در جریان این مراسم برترین های فوتبال قاره کهن در سال جاری میلادی معرفی شدند.

مراسم دقایقی پیش آغاز شد و پس از سخنرانی شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، جایزه الماس فوتبال آسیا به پاس زحمات چندین ساله به عبدالله خالد الدبال رسید.وی رئیس سابق باشگاه الاتفاق عربستان بود که به تازگی فوت کرد و فرزندش این جایزه را گرفت. علی کفاشیان در بخش اهدا جوایز بهترین فدراسیون‌های سال روی سن آمد و این جایزه را به برترین‌های این بخش اهدا کرد.

**لیست نامزدهای بهترین در قاره کهن به شرح زیر است:

**برترین فدراسیون‌های فوتبال قاره آسیا:

از نظر پیشرفت

استرالیا، ایران و ژاپن، سه نامزد نهایی در این بخش بودند که جایزه AFC در این بخش به ژاپن رسید.

در حال توسعه

هنگ‌کنگ، تاجیکستان و ویتنام، سه نامزد نهایی در این بخش بودند که جایزه به هنگ‌کنگ رسید.

علاقمند به توسعه

از بین فدراسیون های بنگلادش، بوتان و برونئی،AFC در این بخش جایزه را به بنگلادش اهدا کرد.

فیلم مراسم انتخاب بهترین های سال فوتبال آسیا ۲۰۱۵

**جایزه رویایی AFC:

جایزه رویایی به فدراسیون فوتبال ژاپن رسید.

تیم‌های ملی سال آسیا:

مردان

استرالیا و کره جنوبی و ازبکستان در این بخش سه گزینه نهایی بودند که در پایان جایزه این بخش به استرالیا رسید.

زنان

ژاپن، به همراه تیم زیر ۱۹ سالش و همچنین تیم زیر ۱۶ سال کره شمالی در این بخش جزو گزینه های نهایی بودند که در پایان ژاپن این جایزه را به دست آورد.

**مربی سال آسیا:

مردان

آنگ پاستکوگلو (استرالیا)،نوریو ساساکی (ژاپن) و مهدی علی حسن (امارات) نامزدهای نهایی بودند که در پایان پاستکوگلو از استرالیا به عنوان بهترین مربی سال آسیا انتخاب شد.

زنان

گائو هنگ (چین)،آساکو تاکاکورا (ژاپن) و نونگ روتائی (تایلند) در جمع گزنیه ها بودند که در پایان AFC رای را به تاکاکورا از ژاپن داد.

فیلم مراسم انتخاب بهترین های سال فوتبال آسیا ۲۰۱۵

**بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا:

مردان

احمد خلیل (الاهلی امارات)، عمر عبدالرحمن (العین امارات) و ژنگ ژی (گوانگجو چین) در جمع سه گزینه نهایی بودند که در پایان و با تصمیم AFC احمد خلیل به عنوان مرد سال آسیا انتخاب شد.

زنان:

الیسه کلوند (استرالیا)، آیا میاما (ژاپن) و رومی اوتسوگی (ژاپن) بین سه گزینه نهایی بودند که در پایان آیا میاما به عنوان برترین بازیکن زن فوتبال آسیا انتخاب شد.

**جایزه ویژه رییس AFC برای فوتبال پایه:

الهام بخش:

ایران، ژاپن و ازبکستان در این بخش حضور داشتند که جایزه به ژاپن تعلق گرفت.

در حال توسعه:

اردن و فسطین و ویتنام در این بخش حضور داشتند که AFC جایزه را به ویتنام داد.

مشتاق به پیشرفت:

برونئی، قرقیزستان و سری‌لانکا سه گزینه نهایی در این بخش بودند که برونئی این جایزه را دریافت کرد.

**جایزه جوانمردانه سال آسیا:

چین، ژاپن و کره‌جنوبی، سه گزینه نهایی بودند که جایزه به ژاپن رسید.

**باشگاه سال آسیا:

از بین باشگاه های گوانگژو (چین)، یوهوردارول (مالزی) و الاهلی (امارات)، AFC باشگاه گوانگژو را به عنوان برترین باشگاه آسیا انتخاب کرد.

**بازیکن فوتسال سال آسیا:

علی اصغر حسن زاده (ایران)،وحید شمسایی (ایران) و محمد ناصر صفری (عراق)، شمسایی از ایران به عنوان مرد سال فوتسال آسیا انتخاب شد و باشگاه تاسیسات دریایی نیز به عنوان بهترین تیم فوتسال سال آسیا انتخاب شد.

**بازیکن جوان سال آسیا:

مردان

دوستنبک خامداموف (ازبکستان)، الدور شممورودوف (ازبکستان) و زابیخیلو اورینبیوف (ازبکستان) نامزدهایی نهایی بودند که در پایان خامداموف به عنوان برترین بازیکن جوان آسیا در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.

زنان

ریکاکو کوبایاشی (ژاپن)، ری ها یون (کره شمالی) و ری هیانگ سیم (کره شمالی) در بین گزینه های نهایی بودند که در پایان کوبایاشی به عنوان برترین بازیکن در این بخش انتخاب شد.

**بازیکن خارجی سال آسیا:

اورتون آگوستو (برزیل)،ریکاردو پرییرا (برزیل) و کارلوس رودریگرز (اسپانیا) که در پایان ریکاردو این جایزه را به خود اختصاص داد.

**بازیکن بین‌المللی سال آسیا:

ماسیمو لونگو (استرالیا)،کی سونگ یونگ (کره‌جنوبی) و سونگ هنگ مین (کره‌جنوبی) در این بخش در بین گزینه های نهایی بودند که در پایان هنگ مین از کره جنوبی این افتخار را به دست آورد.

همچنین در این مراسم با وجود اینکه در بخش داوری هیچ نامزدی حضور نداشت، اما فهدالمرداسی از عربستان به عنوان بهترین داور وسط سال و عبدالله مطلق از عربستان و ابوبکر سلیم از عمان جایزه بهترین کمک‌های سال را دریافت کردند.

دانلود مستقیم فیلم مراسم بهترین های فوتبال آسیا

منبع: فارس
گردآوری: مجله سرگرمی داناترین ها